loading...
kolbeh e$Hgh
FARIBA بازدید : 168 دوشنبه 02 آبان 1390 نظرات (0)

مجنون لیلی  

کنارسیب قرمزی نشسته عطر عاشقی       من ازتبارخستگی بی خبر ازدل بستگی عاشقم

    غرق شدم صداشدی ،شاه شدم گداشدی   شعرشدم قلم شدی ،عشق شدم توغم شدی

         لیلای من دریای من آسوده دررویای من        این لحظه درهوای تو گمشده درصدای تو

        من عاشقم مجنون تو گمگشته دربارون تو      مجنون لیلی بی خبر درکوچه های دربه در

       مست وپریشون وخراب هرآرزونقش برآب    شایدکه روزی عاقبت آروم بگیرددردلت

       کنارهرستاره ای نشسته ابرپاره ای           من ازتبارسادگی بی خبرازدلدادگی  عـاشــقم

      ماه شدم ابرشدی ،اشک شدم صبرشدی      برف شدم آب شدی ،قصه شدم خواب شدی

     لیلای من دریای من آسوده دررویای من            این لحظه درهوای تو گمشده درصدای تو

     من عاشقم مجنون تو گمگشته دربارون تو         مجنون لیلی بی خبر درکوچه های دربه در

    مست وپریشون وخراب هرآرزونقش برآب         شایدکه روزی عاقبت آروم بگیرددردلت!

 

عــــــــــــــــاشــقـم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 4,150